Regie en (mede)zeggenschap
Om iedereen zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen vinden wij het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt bij Driestroom. Veiligheid, regie en medezeggenschap zijn hiervoor belangrijk. Daarnaast ook hoe tevreden iedereen is over Driestroom en hoe onze zorg ervaren wordt.
Veiligheid en (mede)zeggenschap
Je veilig en gehoord voelen is belangrijk binnen Driestroom. Op alle niveaus binnen Driestroom hebben de mensen die we ondersteunen– jij dus – veel te zeggen.
(mede)zeggenschap
Op alle niveaus binnen Driestroom hebben de mensen die we ondersteunen– jij dus – veel te zeggen. Over je eigen persoonlijke ondersteuning, maar ook over de groep waar je woont of de locatie waar je werkt. Zelfs op het hoogste niveau vinden we jouw mening belangrijk. We willen er graag van leren.
Veiligheid
Je veilig voelen is belangrijk binnen Driestroom. We leggen je daarom graag uit hoe wij omgaan met jouw gegevens, hoe we binnen Driestroom respectvol met elkaar omgaan en bij wie je terecht kan als je ergens mee zit. Wij luisteren naar je en staan voor je klaar.
Klachten, complimenten en tevredenheid
Hoe jij je voelt bij Driestroom, dat vinden we het allerbelangrijkst. Dat is onze kwaliteit. Die ‘meten’ we regelmatig. En we zijn er open over.
Cliënttevredenheid
Hoe jij je voelt bij Driestroom, dat vinden we het allerbelangrijkst. Dat is onze kwaliteit. Die ‘meten’ we regelmatig. En we zijn er open over. Over andere dingen zijn we juist heel gesloten: als je ergens mee zit, kun je daarover veilig praten. Jouw privacy is erg belangrijk voor ons.
Klachten en complimenten
Zoals we willen dat onze appeltaarten smaken, zo willen we ook dat onze zorg, ondersteuning en begeleiding wordt ervaren. Vind je de appeltaart niet lekker? Of had je er andere verwachtingen bij? Dan geef je dit aan bij onze assistent-medewerkers. Daar kunnen zij veel van leren. Driestroom leert ook graag. We zien elke dag als een kans om onze zorg, ondersteuning en begeleiding te verbeteren. Dus horen we graag wat jij van ons vindt.