Regie en (mede)zeggenschap

Om iedereen zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen vinden wij het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt bij Driestroom. Veiligheid, regie en medezeggenschap zijn hiervoor belangrijk. Daarnaast ook hoe tevreden iedereen is over Driestroom en hoe onze zorg ervaren wordt.
Veiligheid en (mede)zeggenschap
Je veilig en gehoord voelen is belangrijk binnen Driestroom. Op alle niveaus binnen Driestroom hebben de mensen die we ondersteunen– jij dus – veel te zeggen.
(mede)zeggenschap

Op alle niveaus binnen Driestroom hebben de mensen die we ondersteunen– jij dus – veel te zeggen. Over je eigen persoonlijke ondersteuning, maar ook over de groep waar je woont of de locatie waar je werkt. Zelfs op het hoogste niveau vinden we jouw mening belangrijk. We willen er graag van leren.
Veiligheid

Je veilig voelen is belangrijk binnen Driestroom. We leggen je daarom graag uit hoe wij omgaan met jouw gegevens, hoe we binnen Driestroom respectvol met elkaar omgaan en bij wie je terecht kan als je ergens mee zit. Wij luisteren naar je en staan voor je klaar.
Klachten, complimenten en tevredenheid
Hoe jij je voelt bij Driestroom, dat vinden we het allerbelangrijkst. Dat is onze kwaliteit. Die ‘meten’ we regelmatig. En we zijn er open over.
Cliënttevredenheid

Hoe jij je voelt bij Driestroom, dat vinden we het allerbelangrijkst. Dat is onze kwaliteit. Die ‘meten’ we regelmatig. En we zijn er open over. Over andere dingen zijn we juist heel gesloten: als je ergens mee zit, kun je daarover veilig praten. Jouw privacy is erg belangrijk voor ons.
Klachten en complimenten

Bij Driestroom staan we voor alledaags geluk. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. We luisteren graag naar jouw verhaal. Als jij ons vertelt waar je niet tevreden over bent, kunnen wij daarvan leren. Zo verbeteren we onze zorg, ondersteuning en begeleiding. Op deze pagina lees je wat je kunt doen om een klacht, tip of suggestie te melden.
