Cliënttevredenheid
Hoe jij je voelt bij Driestroom, dat vinden we het allerbelangrijkst. Dat is onze kwaliteit. Die ‘meten’ we regelmatig. En we zijn er open over. Over andere dingen zijn we juist heel gesloten: als je ergens mee zit, kun je daarover veilig praten. Jouw privacy is erg belangrijk voor ons.
Cliënttevredenheid
Elk jaar meten we hoe tevreden jij bent over de ondersteuning die je krijgt. Dat doen we bij zoveel mogelijk mensen die we ondersteunen. We willen weten wat er volgens jullie goed gaat en wat nog niet goed genoeg. Zodat we het het jaar daarna nóg beter kunnen doen. Dit zijn de uitkomsten van de onderzoeken van het afgelopen jaar:
Evaluatiegesprekken
We vinden het belangrijk om te weten hoe het met je gaat. En of je op de goede plek zit bij Driestroom. Daarom plannen we geregeld een evaluatiegesprek met je in. Jouw persoonlijk begeleider bespreekt met jou (of met iemand die voor jou het woord doet) hoe het gaat op jouw werkplek of thuis bij Driestroom. En of je misschien andere ondersteuning kunt gebruiken, of meer begeleiding.